sobota, 30 marca 2013

Incepcja

Tak na początek wesołych świąt! Uważajcie, żeby nie zgubić pisanek w śniegu... Dzisiaj będzie jeden z najcudowniejszych filmów, jakie dane było mi obejrzeć. Jakże wielki zachwyt ogarnął mnie, gdy zobaczyłam w programie telewizyjnym, że został wyemitowany na TVN. Odświeżyłam więc sobie ,,Incepcję" i mogę spokojnie znów się nią pozachwycać. Dawno nie spotkałam się z tak intrygującą fabułą.  Film opowiada o złodzieju Cobbie, który stosuje niekonwencjonalne metody, a mianowicie włamuje się do snów ofiar i z nich wykrada informacje. Pewnego dnia otrzymuje jednak nieco inne zadanie. Ma doprowadzić do zaszczepienia pewnej idei, która umożliwi rozbicie wielkiego koncernu na podjednostki, aby nie uzyskał całkowitych wpływów na rynków. Zadanie z pozoru łatwe, ale by to osiągnąć trzeba wejść na kilka poziomów snów,      a co za tym idzie bohater potrzebuje architekta, który zbuduje przestrzeń snu, a także chemika, który stworzy silny środek nasenny. Gdy cały zespół rusza do akcji, pojawiają się kolejne problemy. Dla Cobba największym wyzwaniem jest pojawiająca się w snach Mal, która zawsze usiłuje zniszczyć jego plany. Czy uda mu się osiągnąć cel i wygrać walkę z samym sobą? Można się przekonać oglądając film, do czego naprawdę zachęcam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz